۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

9 اشتباه آقايان هنگام معاشقه و س._..س


9 اشتباه

-وی را نمی بوسید!

باور كنید یا نكنید حقیقت این است كه درصد بالای 90 در مردان در هنگام سكس زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینكه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور كامل فراموش می كنند. بعضی ها دلایلی نیز دارند مبنی بر اینكه ذهن آنها در آن لحظه به حركتی و كاری كه انجام می دهند مشغول است ، یا پوزیشنی را كه انجام می دهند امكان برقراری بوسه در آن نیست. بعضیها در طول رابطه دهانشان خشك می شود و طعم ترشی می گیرد برای همین از بوسیدن و بوسیده شدن جلوگیری میكنند و مسائل دیگر. این اولین اشتباهی است كه باعث می شود وی سیر صعودی را برای ارگاسم به تاخیر بیاندازد.زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مكیده شوند. آنها بوسه می خواهند.

2-وی هنوز آماده نیست و شما شروع می كنید!

بسیار ساده. شما شدیدا تحریك شده اید و معاشقه می كنید . وی نیز با شما همراهی می كند اما وی هنوز كاملا تحریك نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.در این مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهیزد.زنان دوست دارند كه در هنگام سكس سر سینه های آنها را به آرامی بفشارید و یا گاز بگیرید.كلیتوریس را لمس كنید و یا آنال را برای آنها ماساژ دهید. اما همین كارها اگر به اشتباه در زمانی شروع شود كه زن هنوز كاملا تحریك نشده و شما رابطه را آغاز كردید ، می تواند كاملا دردناك باشد. زنان در این زمان بسرعت دچار درد و تیك های عصبی می شوند. این نیز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان می گردد. در نتیجه به هیچ قیمتی اگر حس نكردید كه در زمان معاشقه وی به مرحله ای رسیده كه بشما هجوم می آورد ، رابطه را آغاز نكنید.

3-تنها سینه ها و جهاز جنسی زن نیست كه حساس است!این كار افراد بسیار ناشی در رابطه است! مردانی كه زمان ندارند و یا حوصله ندارند و یا شدیدا تحریك شده اند و تحمل ندارند و یا وارد نیستند ، تماما اینكار را انجام می دهند! آنها برای آماده سازی زنان می دانند كه لبها و سینه ها و جهاز جنسی آنها حساس است و وقت خود را تنها بروی آن صرف می كنند و دیگر به سایر نقاط كاری ندارند! یك مرد نا آزموده فراموش می كند و یا نمی داند كه تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس برای جذب لذت است.مردان فراموش می كنند كه باید شانه های زن را ببوسند.پاهای وی را ماساژ دهند و ببوسند. از ماساژ عضلات ساق پا و تاثیرات آن خبری ندارند. از ماساژ عضلات كول كه باعث می شود بدن وی كاملا شل گردد اطلاعی ندارند.از بوسیدن كمر و تاثیرات آن هیچ گونه برداشتی ندارند. در نتیجه بسیار ساده است كه زنان را بصورت تیكهای عصبی تحریك كنند. نكته دیگر این است كه توجه به نقاطی دیگر در بدن زنان باعث می شود كه زنان تا حدی از خود بی خود گردند كه اینبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعی كنند شما را نیز به همان شیوه به سطحی كه در آن قرار گرفته اند برسانند

4-وزن خود را بروی وی نیاندازید!این نیز كار دیگری است كه افراد نا وارد انجام میدهند.اشكالی ندارد كه در رابطه دیوانه شوید و یا بخواهید كه مقداری به وی فشار آورید. فشار اوردن به زنان یكی از نكات كلیدی برقراری رابطه و خواست زنان است اما اصلا معنی فشار آوردن چنین چیز یا چیزهای مشابه این عنوانی كه ذكر كردم نیست.مردان نا وارد خود را فراموش می كنند ، خود را بروی وی می اندازند و مشغول می گردند. چنین چیزی تنها یك كابوس برای زنان است.بسیاری از زنان ترجیح می دهند كه در طول رابطه تحت كنترل باشند و مرد باشد كه آنها را در بر می گیرد اما تحمل كردن وزن مرد اصلا چیزی نیست كه آنها خواستار آن باشند. مورد دیگر اینكه بخاطر تصور اینكه مرد بروی زن قرار گرفته است بسیاری از پوزیشنها را نمی توانند انجام دهند.چراكه اصلا به زاویه مچ پاها و شكل سائدها در پوزیشنها توجه نمی كنند كه باعث شده تمامی وزن بدن بروی زمین منتقل گردد و زن چیزی را حس نكند.

5- شما یا دیر ارگاسم می شوید و یا زود ارگاسم می شوید!اینهم مورد عذاب آوری برای زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسی به دلیل تحریك بالایی كه شده بسیار شوك آور و عصبی است. اینكه شما نمی توانید ارگاسم خود را كنترل كنید باعث می شود كه فقط چنین حسی را وارد كنید! باید ارگاسم خود را كنترل كنید و سعی كنید كه در لحظه مناسب به ارگاسم برسید.اگر زود ارگاسم می شوید زمان خود را برای معاشقه بیشتر كنید تا وی نیز به مرز ارگاسم برسد.سكس دهانی را انجام دهید تا زمانیكه ببینید وی وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در این زمان شروع به انجام دخول كنید.اگر برعكس دیر انزال هستید ، وی را ارگاسم كنید و دیگر به دخول ادامه ندهید چون برای وی لذت بخش نیست و درد آور است. به وی استراحت بدهید و از وی بخواهید كه با شیوه ای دیگر مثل اورال سكس و یا همان سكس دهانی شما را تحریك و به مرحله ارگاسم برساند .

6-به وی نمی گویید كه می خواهید ارگاسم شوید.اینكه می خواهید چه كنید بسیار مهم است.در حال رابطه هستید و دیگر آماده تخلیه هستید . حال این تخلیه كجا قرار است صورت بگیرد ، مثل واژن ، دهان ، بدن و یا هر جای دیگر بماند. در ابتدا باید حتما به وی بگویید كه در حال ارگاسم شدن هستید و چه می خواهید بكنید.و اینكه آیا وی با این كار موافق است یا خیر.بحث نكنید و لازم نیست توضیح زیاد بدهید و یا اینكه توضیح بشنوید كه چرا نه.اینكار مال الان نیست.تنها به وی اطلاع بدهید و بگویید چه می خواهید بكنید.بعد در صورت عدم موافقت سریعا امكان دیگر را به وی اطلاع بدهید.اما حرف بزنید.در سكوت كارتان را نكنید . وی باید بداند.


7- شماها به یكباره هنرپیشه فیلمهای پورن می شوید! این هم عادتی است كه یه تعداد از شماها دارید.به محض برقراری رابطه فكر می كنید كه كارتان خیلی درست است و سعی می كنید تمامی كارهایی را كه دیده اید و خواسته اید روزی انجام بدهید انجام بدهید! بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پورن در رابطه استقبال می كنند اما بسیاری از آنها هم درگیر مسائل عاطفی بیشتری هستند و از چنین كارهایی اصلا استقبال نمی كنند.شما باید شریك خود را بشناسید.آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ آیا تقاضاهای شما در سكس با هم تناسب دارد؟ آیا وی فردی است كه دلش می خواهد تحت فشار قرار بگیرد و یا خیر؟ تمام اینها باید در قبل از هنگام سكس شناسایی شود. قبل از اینكه وی شما را فردی وحشی خطاب كند! زنان زیادی از لحظات دیوانگی و فشار استقبال می كنند . اما این دلیل نیست كه شما فردی را كه ازشیوه ذهنی وی اطلاعی ندارید ناگهان تحت فشار بگذارید.موهایش را در زمان اورال سكس محكم بگیرید و چنگ بزنید یا به باسنش با كف دست ضربه بزنید ، از وی بخواهید كه كارهایی را انجام دهد كه عموما مطلوب ذهنش نیست ، وی را بخواهید فینگر یا فیست كنید ، حرفهایی بزنید كه چندان دلپذیر نیست و یا هرچیز دیگری. اگر شما به چنین سكسی تمایل دارید بسادگی یا باید از رفتاری كه خواستار انجام آن هستید با فرد مورد علاقه خود جلوگیری كنید و یا اینكه از وی جدا شده و به دنبال فردی باشید كه با شما جور گردد. اما فكر نكنید كه چون زنان زیادی بدنبال ماجراهای متفاوت در سكس هستند همه زنها اینگونه اند!

8-ساكت هستید!من مطمئن هستم كه شما می خواهید زن در طول رابطه بلند بلند آه بكشد و چنگ بزند و سر و صدا كند. بگوید كه تندتر یا آرامتر و مدام بگوید كه خوبه و حرفهای دیگر...بسیار طبیعی است كه زنان نیز در طول رابطه می خواهند واكنش شما را بدانند.آنها باید بدانند كه كار خود را خوب انجام می دهند و یا خیر.اینكه بدانند قدرت ارگاسم كردن شما را دارند.شما اگر ساكت باشید فكر می كنند كارشان را درست انجام نمی دهند.اینكه شما هم صدا كنید و یا ساده اعلام كنید كه چه حس خوبی دارید چیزیست كه شما برای تبدیل از یك آماتور به یك حرفه ای لازم دارید

9-نحوه حركتی پمپ كردن شما بسیار نا بخردانه است!بله. بسیاری از مردان فكر می كنند باید مثل چكش بروی هاون بكوبند و درق درق پمپ بزنند. سرعت بالا داشته باشند و مدت طولانی! تمام اینها غلط است.زنان بسیاری از این وضع اصلا خوششان نمی آید ودرد باعث می شود كه زن " آه" را به " آی " تبدیل كند. اما مردان همچنان گوششان بدهكار نیست! آنها فكر می كنند فقط زن صدا بدهد یعنی دارد لذت میبرد! آنها بخاطر اینكه نحوه عملكرد جنسی خود را عموما فارغ از درد میبینند اصلا متوجه نیستند كه درد در این رابطه می تواند وجود داشته باشد. این آن جایی است كه كه حرفه ای ها می دانند چگونه عمل كنند.آنها آرام آلت را وارد می كنند و پمپ می كنند.سرعت و نفوذ خود را با شرایط پوزیشن و خواسته زن همراه می كنند. زن هرچه به ارگاسم نزدیكتر میشود سرعت و قدرت را بالا میبرند.نه اینكه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند! آنها می دانند كه زن اكنون در چه حسی و كجا قرار گرفته و اكنون چه میزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آیا شما هم می توانید زنان را بخوانید ؟
نظر لطفا فراموش نشه
اگر سوالي داشتيد به من ميل بزنيد
mehdigh_ie@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ممنونم ازين كه من رو از نظراتتون آگاه ميكنيد.