۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

پاسخ سوالات خيلي خصوصي 1400 زوج جوان



هر چه مدت یکبار با هم س. _..س دارید؟
41 درصد اعلام کرده اند که یک یا دوبار در هفته.
"وقتی که تازه ما با هم ازدواج کرده بودیم می گفتیم وای خدای من ، ما یکروز رو از دست دادیم! اما الان که من فرزند دوم خود رو هم بدنیا آورده ام متوجه شده ایم که تنها راه اینکه ما بهم نزدیکتر بشیم فقط سکس نیست. "
26 درصد اعلام کرده اند که سه تا شش بار در هفته.
18 درصد اعلام کرده اند دو بار در ماه.
16 درصد اعلام کرده اند یک یا کمتر در ماه.
3 درصد هم اعلام کرده اند هر روز!

آیا شما از تعداد دفعاتی که با شریک خود س. _..س دارید راضی هستید؟
51 درصد اعلام کرده اند که بله. تعداد دفعات ما بسیار کافی و اندازه است
" من و همسرم همیشه درخواست های خود را بهم می گوییم و اعلام می کنیم که چه می خواهیم و چیزی را از هم پنهان نمی کنیم "
25 درصد اعلام کرده اند که فکر می کنند بیشتر لازم دارند
24 درصد اعلام کرده اند که فکر می کنند که باید از میزان آن بکاهند.

چه احساسی در مورد داشتن س. _..س با همسرتان دارید زمانیکه حوصله آن را ندارید؟
32 درصد اعلام کرده اند که خب. تن میدهند چراکه می خواهند وی را خوشحال و راضی بینند.
" به هر حال زمانیکه رابطه شروع شود من هم کم کم گرم میشوم "
29 درصد اعلام کرده اند که چندان برایشان دلپذیر نیست اما به هر حال به آن تن می دهند
24 درصد اعلام کرده اند که من اگر حوصله آن را نداشته باشم مسلما به آن تن نمیدهم
15 درصد اعلام کرده اند که آنها همیشه برای سکس حوصله دارند!

آیا شما قبل از س. _..س برای همسرتان بازی می کنید و لباسهایتان را بصورت س. _..سی در می آورید؟
58 درصد اعلام کرده اند که حتی فکرش را هم نکنید!
42 درصد اعلام کرده اند بله! بطور حتم!
" من نمی توانم تصور کنم که عالی هستم اما همسرم همیشه من را تشویق می کند و از من مدام تعریف می کند و من را جوری بوجد می آورد که گاهی فکر میکنم من دمی مور هستم! "

آیا دیدن فیلمهای جن. _..ی شما را تحریک می کند؟
56 درصد اعلام کرده اند که خیر بلکه حالمان را بهم می زند!
" من و همسرم از هم خجالت میکشیم.بنابراین نمی توانیم با هم بتماشای چنین فیلمهایی بنشینیم "
44 درصد اعلام کرده اند که کاملا و آن را جذاب می یابند
آیا با افتخار در اجتماعات اعلام میکنید که دارای چه همسر س. _..سی هستید؟
62 درصد اعلام کرده اند حتما.

" من دوستان صمیمی زیادی دارم. من همه چیز را بطور کامل با آنان در میان می گذارم.حتی اینکه کی با هم س. _..س به اندازه کافی نداشتیم و یا اینکه کی بطور کامل س. _..س داشتیم. و اینکه چقدر آنها برای من لذت بخش بوده اند یا خیر. "
38 درصد اعلام کرده اند که خیر - این اطلاعات را محرمانه نگه می دارند.
آیا شما رویاهایی هم مبنی بر داشتن س. _..س با مرد دیگری به جز از همسر خود دارید؟
54 درصد اعلام کرده اند که خیر ، اصلا ، اکیدا
" من درخواستهای س. _..ی همسرم رو هم بسختی پاسخ می دهم. چطور فکر بودن با کس دیگری را بکنم؟ "
36 درصد اعلام کرده اند که بله - این اتفاق برایشان افتاده
10 درصد اعلام کرده اند که بطور مداوم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ممنونم ازين كه من رو از نظراتتون آگاه ميكنيد.